REKLAM ALANI
Mesaj Cevaplar Görüntüleme Yazar
Merhaba arkadaşlar.
 
Çok basit ve kolay bir işlemle bilmeyen arkadaşlar için Kaza Yaptıktan Sonra Oyunu Geriye almayı anlatıcam.
 
[b]Herhangi bir şekilde kaza yaptığınızda oyunu direk durdurup CRTL+ALT+DEL'e basarak Görev yöneticisini açın ve Ets2'nin görevini sonlandırın.Oyunu tekrar açtığınızda oyun sizi sadece 1-2 km geriye atmış olacak ve hasarınızda önceki haline dönmüş olacak.Bu kadar Basit.Bu yöntem MultiPlayer'da da çalışmaktadır.

[img]https://i.hizliresim.com/SRlR
0 403 Tesisatcı