Koronavirüs sigara içenleri 2 kat daha fazla etkiliyorBilim Kurulu Üyesi Prof. Dr. Kara, yapılan araştırmalar sonucunda koronavirüse yakalanan sigara içenlerin hastalığı 2 kat daha ağır geçirdiğini dile getirdi. Koronavirüs dünya üzerinde etkisini artırırken, ülkemizde de artan vaka ve can kayıplarına karşı tedbirler sıkılaştırılıyor.Ayrıca koronavirüse karşı kurulan Bilim Kurulu üyeleri ise yaptıkları çalışmalarla virüs vakalarının önüne geçmeye çalışıyor ve insanları bilgilendirerek uyarıyor. | 0 | 329 | ygtkms |
| Selam forum üyeleri ben 3 yıldır sigara içiyorum ama çoğu zaman başka şeylerle uğraştığım için unutup sigarayı çok az içiyorum yani örnek veriyorum bir film izlediğimde boş kalıyorum sigara içiyorum bol bol ama fiziki olarak bir iş olunca zihnende oraya yönlendiğim için sigara içmeyi unutuyorum o yüzden gün içerisinde belki 5-6 tane sigara içiyorum. Zaten az içiyorum ve bırakmak istiyorum önerileriniz nedir ? birde yukarıda anket var sigara içiyormusunuz içmiyormusunuz orayı oylarsınız yorumları | 29 | 2125 | anill |
| Fatima, şu anda Amerika Birleşik Devletleri'nde bulunan ve Liggett Group'un sahibi olduğu ve ürettiği bir Amerikan sigara markasıdır.Fatima, 1870'lerde piyasaya sürüldü ve Türk tütünlerinin egzotik bir karışımı olarak pazarland | 0 | 131 | MuhammeDesigN |
Bir sigara yaktım Dumanına baktım Aklımdaydın Hiç unutamadım Sana kalbimi açtım İçine bir baktım Seni bulamadım aldandım Aman tanrım Duydum ki mutluymuş Bensiz huzurluymuş Kalbindeki boş yeride Başkasıyla doldurmuş Oldu mu ki bak güzelim Delirdi bu bu serserin Alışamadım gidişine Dön hadi bana dön dön Kapıdan hiç geçmezmiş Bana hiç hiç gülmezmiş Yüzünü çevirmezmiş Tepedeki bu güzelim Kollarına beni al Yine beni sev yine bana dön Yine hadi bir kez olsun Gül yine h | 0 | 157 | KuralsizHD |
Aslında ben de isterim emeklemeden koşmayı Dünyanın her yolunda yürüyüp kaybolmayı Aslında ben de isterim düşünmeden konuşmayı Küçük bir oyun içinde önemli kişi olmayı Aklımdan geçen sözler kalbimden gelen sesler Hepsi bir orman oldu bir kibritle yok oldu Ben sigara dumanının altında Yana yana en sonunda kül oldum Sen kibritin hiç yanmayan ucunda Birinin hayatından geçmiş oldun Ben sigara dumanının altında Yana yana en sonunda kül oldum Sen kibritin hiç yanmayan ucunda Birinin hayat | 0 | 195 | Baran Yılmaz |
"Nasılsın?" dediklerinde acıktım diyorum Hayat yalnızken zor geçiyormuş Çorap gibi kaçırıyorum aklımı yeniden Yiğidi öldürüp hakkını yediler Ben bir akşam üstü üşüdüm üstümü örttün Panjursuz ruhumda bu perde lüküstü Hak etmediğim kadar iyi davranırdın Değer bilmeyi bilmiyordum idamla anıldım Hayat sormaz, asla var mı istediğin Boston'dan yollanan Isaiah Thomas gibiyim Ruh halim değişken olmasaydı hayat daha kolaydı Bipolar yalnızlığıma umudum olaydın Neyim var ve ve neyim yok? Epey b | 0 | 157 | Baran Yılmaz |
Komudun Adı: Sigara Komut için Gerekli Modüller: discord.js Komut Açıklaması: - Komutun Ekleneceği Yer: - (Komutlara/sigara.js) [code] const Discord = require('discord.js'); exports.run = function(client, message) { const embed = new Discord.RichEmbed() .setDescription("**Sigara Sağlığa Zararlıdır **") .setImage("https://i.imgyukle.com/2018/09/13/S1li1.jpg") message.chann | 0 | 271 | berquâtes |
| Giresun'da açık alanlarda sigara içmek yasaklandı. | 0 | 151 | panzer |
| [Resim: https://i.hizliresim.com/vuIfOK.jpg] | 0 | 153 | serhat2110 |
Bakanlık tarafından tüm valiliklere gönderilen "Koronavirüs Tedbirleri" konulu ek genelgeyle yarından itibaren tüm illerde, vatandaşların yoğun bulunduğu, valilik ve kaymakamlıklarca duyurulan cadde ve sokaklar ile özellikle trafiğe kapalı olan bölgeler, ihtiyaç duyulan meydanlar ve toplu taşıma araç durakları gibi alanlara sigara içme yasağı getirildi. Genelgede, Kovid-19 salgınının toplum sağlığı ve kamu düzeni açısından oluştur | 0 | 142 | serhat2110 |