Merhabalar bi çogunuz tanir zaten nickimden sanal alemde buyuk icraatlerimi yapip son 9-10 aydir kendi ismimi unutturan birisiyim, neyse konumuza gelelim. [b]Oncelikle bi çok kisi bu piyasada ateisttir çogu muslumanim diye geziniyor ayda yilda bir namaz kiliyolar muslumanlik bu degildir, musluman dedigin insan 5 vakit namazini kilacak fakire yemek verecek orucunu tutacak bizim piyasadakiler oruç tutup allah kitap sovuyo tsde bunlar orrrrr neyse iste neyse su konuya geleyim nasil ateist | 9 | 1602 | cih4N |